اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار تشدید مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نحوه و میزان مجازات رانندگان خودرو‌های عمومی و خصوصی پس از مصرف مواد روانگردان، مخدر و مشروبات الکلی توضیح داد.
در لایحه «عفاف‌وحجاب» برای افراد موسوم به سلبریتی، با توجه به جایگاه تاثیر گذار بر جوامع مجازات هایی در نظر گرفته شده است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجازات اولیه برای بی حجابی ۶ الی ۲۴ میلیون جریمه نقدی است.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
درحالی که کشورهای دنیا برای توهین به پرچم‌شان، مجازات‌های مختلفی را در نظر گرفته‎‌اند، اما شبیه این مجازات‌ها در قوانین ایران صراحتا وجود ندارد.
تیم ملی والیبال هلند با یک تیر دو نشان زد.
کودی خاکپو تاوان سنگین اشتباه مقابل لوکا مودریچ را با یک خطای پنالتی پرداخت.
یکی از حامیان مالی اصلی برنامه تلویزیونی جنجالی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به دلیل توهین‌هایی که در این برنامه به وینیسیوس جونیور شده دیگر از آن حمایت نخواهد کرد.
به گفته نجفی توانا، اجازه دادن به افراد عادی برای برخورد با اشخاصی که به‌نظر آن‌ها مرتکب عملی خلاف شده‌اند، منجر به اختلاف میان مردم، هرج‌ومرج و ناآرامی می‌شود: «اصولا در هیچ‌جای دنیا مرسوم نیست وقتی که این میزان نیروی نظارتی، امنیتی و قضایی وجود دارند، اقدامی که در پیوند با وظایف حاکمیت است، در اختیار مردم قرار گیرد و افراد به‌صورت آتش‌به‌اختیار بستر ناآرامی کشور را فراهم کنند.»
گل سوم تراکتور با واکنش جالب سرمربی مس‌ همراه بود که خیلی سریع دروازه بان تیمش را تعویض کرد.
مجازات مرگ در پایان عشق موازی
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از سه بازی موفق به گلزنی شد.
جرم «کشف حجاب»، یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند.
جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد.
گزارش داور آخرین ال‌کلاسیکوی فصل ممکن است به ضرر آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا تمام شود.
بعد از خشونت‌های گسترده و شدیدی که دیشب در آستانه دیدار ناپولی و آینتراخت در شهر ناپل اتفاق افتاد چندین نفر از هواداران دستگیر شده وعده زیادی از فرانکفورتی‌ها از ایتالیا اخراج شدند.
معاون اول قوه قضائیه، با محکوم کردن ترور شهید سلیمانی گفت: عامل این جنایت صراحتاً اقرار کرده و لازم است کشورهایی که دغدغه اجرای عدالت دارند، در مورد مجازات عاملان این جنایت همکاری کنند.
هواداری که در جریان جشن گل هفتم لیورپول به یونایتد باعث مصدومیت دو بازیکن میزبان شد، به طور مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های لیگ برتر محروم شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید قصد باز کردن پرونده علیه برونو فرناندز به دلیل هل دادن کمک‌داور دیدار منچستریونایتد و لیورپول ندارد.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از باخت 7-0 یونایتد مقابل لیورپول بازیکنانش را به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ